Ladataan Tapahtumat

Lasimestarinkuja 10
Viitasaari,
+ Google Map

Kurssi koostuu kahdesta osasta 1 (perehdytys) ja 2 (perusvalmiudet pelastusryhmän jäsenenä toimimiseen ensitoimenpiteenä suoritetuissa selvityksissä sammutus- ja pelastustehtävissä, turvallisesti.) Pelastustoiminnan peruskurssin hyväksytysti suorittaminen antaa vähimmäiskoulutuksen, mikä vaaditaan pelastustoimintaan osallistumiseen (Pelastuslaki 57§ Pelastustoimen henkilöstön kelpoisuusvaatimukset).  Vähintään 16 vuotias. Suorittanut pelastustoiminnan peruskurssin osan 1 ennen 2. osan alkamista. Terveydentilan ja toimintakykynsä osalta soveltuva pelastustoiminnan peruskurssille.

5:00 pm
55€ - 110€

Väestönsuojan hoitajan kurssi

6 maaliskuun , 5:00 pm - 9:00 pm