• Tämä tapahtuma on mennyt.

Ensivastekurssi Karstulassa

12 tammikuun , 5:00 pm - 21 tammikuun , 3:00 pm

Sopimushenkilöstön ensivastekurssi antaa perusvalmiudet toimia ensiauttajana STM:n ensihoitoasetuksen tarkoittamissa ensivasteyksiköissä, jotka toimivat osana ensihoitopalvelua ja ovat tehneet sopimuksen ensivastepalvelujen tuottamisesta ensihoitopalvelujen järjestämisvastuussa olevan sairaanhoitopiirin kanssa.

Valintaperusteet
Ensivastekurssille hakijan tulee täyttää seuraavat kurssille hakeutumisen edellytykset.
• Hakija on vähintään 18-vuotias, tai täyttää 18 vuotta kurssivuoden aikana.
• Hakijalla on hyväksytysti suoritettuna sopimushenkilöstön ensiapukurssi tai SPR:n
ohjelman mukaan suoritetut ja voimassa olevat EA 1® ja EA 2® kurssit, tai näiden sisältöjä vastaavat muun koulutusorganisaation toimesta suoritetut opinnot.
• Hakijan tulee terveydentilansa ja toimintakykynsä osalta olla soveltuva ensivastekurssille.

Alkaa:
12 tammikuun , 5:00 pm