• Tämä tapahtuma on mennyt.

Tulityökurssi 11.10.2017

11 lokakuun, 2017 , 8:00 am - 5:00 pm

Tulityökurssi

AIKA: Ke 11.10.2017 klo 8.00 – 16.00

PAIKKA: Säynätsalon paloasema, Saunatie 13 (2. krs.), Säynätsalo

KOHDERYHMÄ: Tulitöitä tekevät henkilöt, katto- ja vedeneristysalan tulitöitä tekevät henkilöt, tulityölupia myöntävät henkilöt, tulitöitä vartioivat henkilöt, tulitöitä sisältävien työvaiheiden valvojat. Tulityölupien myöntäjiltä se nyt vaaditaan, aikaisemmin se oli suositus.

Kurssin tavoitteet: Tulitöiden tekeminen tilapäisellä tulityöpaikalla edellyttää Suomen Vakuutusyhtiöiden Keskusliiton hyväksymää tulitöiden turvallisuus-tutkintoa, jonka hyväksytysti suoritettuaan kurssilainen saa henkilökohtaisen tulityökortin ja ajantasaiset tiedot tulitöitä koskevista laeista ja asetuksista.

Kurssimaksu: Kurssimaksu on 98,00 € /henkilö (+ alv 24%). Hintaan sisältyvät opetus, kurssimateriaali, tulityökortti, ruokailu sekä kurssikahvit. Osanottomaksu laskutetaan jälkikäteen.
Jos kurssilta jää pois ilmoittamatta etukäteen, laskutetaan varauksista aiheutuneet kulut 40 € /henkilö (+ alv 24%).

Ilmoittautuminen: Minna Hämäläinen puh. 050-358 1824 tai sähköpostiosoitteella: minna.hamalainen@kespe.fi

Kurssille voidaan ottaa enintään 20 osanottajaa. Osanottajat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kurssi järjestetään, jos ilmoittautuneita tulee vähintään 10 henkilöä.

Kurssilaisten on saavuttava paikalle kurssin alkuun mennessä, jotta kurssi voidaan hyväksyä.

Liitteet:
Tulityokurssin ohjelma